ClickCease

פרסום

כבעל עסק אתה עומד בפני אתגר כלל לא פשוט, המטרה: להשיג כמה שיותר חשיפה ללקוחות פוטנציאלים, במינימום מחיר.האתגר הוא לא פשוט, אפיקי הפרסום הם רבים מאוד, וכל איש פרסום במקומון הזנוח ביותר מוכן להבטיח לך שהפרסום אצלו עובד, איך איך בסוף אתה בוחר אצל מי לפרסם? אצל איש המכירות בעל כוח השכנוע הרב ביותר?

יותר פלוס עובדת בשיטת הוואן סטופ שופ  one stop shop תחנה אחת בה תקבלו את כל השירותים לשיווק ופרסום העסק. אצלנו תקבלו תכנון נכון ובנייה של תמהיל הפרסום התאימה בדיוק למוצר / השירות שלך

צור איתנו קשר

בשביל להגיע לפרסום האפקטיבי ביותר, חייבים להיות מתוכננים, שקולים ולהכיר היטב את מגרש המשחקים,

כבר בתחילת המאמר נזכיר שדרכנו ניתן להשיג את כל מוצרי הפרסום והדפוס במחירים הזולים ביותר ניתן להיכנס לדף הדפסת פליירים באתר ולהתרשם מהמחירים ומהטיפים האיכותיים שיש בדף

השלב הראשון בפרסום

חשוב לדעת הכל על המוצר / השירות שלנו, איזה צורך הוא פותר? מי המתחרים? במה הוא יותר טוב?

השלב השני בפרסום

חשוב שנכיר היטב אל הלקוחות הפוטנציאלים שלנו,

  • מי הם? זכר, נקבה, משפחה,
  • היכן הם נמצאים? כל הארץ, חלקים בארץ, עיר ספציפית? מס’ שכונות בתוך עיר?
  • מה הם קוראים?
  • מה הם אוהבים?
  • האם הם משתייכים למגדר, קהל או עדה מסוימת? חילונים, חרדים, ימנים, שמאלנים.

השלב השלישי בפרסום

היכרות עם כל אפיקי הפרסום שעומדים בפנינו, באופן הכללי אפשר לחלק את תחום הפרסום לשתיים –  Offline ו Online כלומר מחוץ לאינטרנט ובתוך האינטרנט.

חלק א: OFFLINE מחוץ לרשת

כשמדובר בעסקים גדולים עם תקציב פרסום גדול – פונים למשרד פרסום שמתכנן קמפיין משולב טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט וכו’ לא כל המשרדים מתמחים בכל הדברים ובעיקר קיימת חלוקה בין משרדי פרסום סטנדרטיים שתחום האינטרנט בהם הוא פחות חזק.

אבל נצא מנקודת הנחה שאנחנו מדברים על עסקים קטנים עד בינוניים שהתקציב צריך להתחלק בצורה הרבה יותר זהירה וכל שקל הוא מרכיב קריטי בתקציב, הנה מספר אפשרויות שאפשר לבחור את כולם או חלקם בהתאם לתקציב ולעונה.

  • חלוקת פליירים – פליירים לא עולים יקר, ניתן לבצע הפצת פליירים באופן ממוקד לאזור בו נותנים שירות, ניתן לקרוא מדריך מורחב על הפצת פליירים
  • מקומונים – ביחס לכמות ההפצה מול המחיר ניתן לקבל תמורה הוגנת בפרט כשהמקומונים מחולקים באזור הסמוך לאזור מתן השירות שלך, ניתן לומר שמקומון הוא חבילה של פליירים בגדלים שונים המטרה של המקומון היא לחסוך את ההדפסה וההפצה של כל פלייר בפני עצמו, המקומון מורכב ברובו מפרסומות מקומיות של העסקים ובמידה ואין עומס מיותר של מקומונים באזור הוא גם די חביב על התושבים
  • פרסום חוצות – ניתן להשיג חשיפה לכמות רבה של אנשים, מתאים לפרסום מבצעים, בפרסום חוצות טווח ההוצאה כבר גדול יותר
  • עיתונים – קיימים עיתונים שמופצים ברמה העירונית, בעיתון מחיר הפרסום כבר בתחילתו גדול יותר , אמנם משיגים חשיפה לכמות רבה יותר של קוראים אך קיימת התמודדות מול מודעות של שחקנים כבדים כמו חברות ברמה גדולות ברמה ארצית שלוקחים מודעות המתפרסות על עמודים שלמים, בנוסף בשונה ממקומונים שהפרסום הוא מרכיב מכריע בהם בעיתונים מחפשים דווקא את הכתבות והחדשות יותר מאשר את הפרסומות
  • פרסום ברדיו – לעסקים עם תקציב פרסום בינוני ומעלה, במידה ותקציב הפרסום קטן מומלץ להפנות אותו לאפיקים יותר ממוקדים
  • טלוויזיה – בעיקר לחברות בשלות וגדולות עם תקציבי פרסום שמנים במיוחד

חלק ב: פרסום ONLINE

  • אתר אינטרנט זהו המרכיב הקריטי ביותר כיום לפרסום ושיווק העסק שלך, האתר הוא בפירוש סניף של העסק אך במקום לשלם על ארנונה ועובדים וחשמל עלויות אחזקת האתר האינטרנט הם מינימליות, עוד על יתרונות אתר אינטרנט והאפשרויות הקיימות ניתן לקרוא בעמוד בניית אתרים
  • גוגל רשת חיפוש – הכלי הפרסומי העיקרי היום באינטרנט זה רשת החיפוש של גוגל- בכל פעם שמבצעים חיפוש בגוגל ניתן להופיע בשלושת התוצאות הראשונות ובתוצאות בצד השמאלי, אם שאלת את עצמך ממה גוגל עושה את הכסף – זאת התשובה, היתרון בפרסום זה שהוא סופר ממוקד- בוחרים במדויק את מילות החיפוש אותם הלקוחות הרלוונטיים מחפשים, לא משלמים על הופעת המודעה אלא רק על הלחיצה, יותר פלוס עובדת באופן קבוע עם מומחי פרסום בגוגל, אנחנו מזמינים אותך  לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר לפרסום ממוקד ואיכותי במחיר אטרקטיבי.
  • גוגל תוצאות אורגניות – קידום אתר להבדיל מהפרסום בשלושת התוצאות הראשונות שאר התוצאות נקראות תוצאות אורגניות כלומר טבעיות ולא ממומנות, ישנם פרמטרים רבים שצריך לבצע באתר כדי שיגיעו לתוצאות הרלוונטיות, וככל שהתחום יותר תחרותי כך העבודה תהיה רבה יותר, הדברים החושבים שצריך לעשות: לכתוב תכנים איכותיים ומקוריים ששייכים לחתום אותו אנו מקדמים וספציפית למילת המפתח הרלוונטית, קישורים מאתרים חשובים וותיקים אל האתר שלנו תחת מילות המפתח הרלוונטיות, אתר מעניין שיהיה כדאי לגולשים להישאר בו ולעבור מדף אל דף, שימצאו בתוצאות שלנו את מה שחיפשו ולא ימשיכו ליותר מידי אתרים אחרינו.
  • גוגל רשת המדיה – קיימים הרבה מאוד אתרים כיום שיש בהם תנועה ענקית של גולשים כמו אתרי חדשות ועוד אלפי אתרי נישה על תחומים ספצייפים בעלי האתרים מעוניינים להרוויח אך לא תמיד יש להם את הסבלנות להתעסק עם מפרסמים, הכלי הזה של גוגל אומר להם: במקום להתעסק עם מפרסמים ותשלומים וכו’ אנחנו נעשה את זה במקומכם תשכירו לנו שטח באתר שלכם ונתחלק ברווחים, כך שבעצם למפרסמים בגוגל נפתחת אפשרות לפרסם בעוד אלפי אתרים רלוונטיים, צריך להיות מומחים בלאתר את האתרים הספציפים על מנת לא להתפזר ליותר מידי חשיפות והקלקות לא רלוונטיים.
  • מדיה חברתית – תחום הפרסום במדיה החברתית הולך ותופס תאוצה, היתרון בפרסום במדיות האלו זה הווירליות האפשרות שבמידה והפרסום או ההצעה / השירות שלך מעניינים מספיק הם יזכו לשיתופים וחשיפות נוספות ללא תשלום, המדיה החזקה והמוכרת ביותר היא פייסבוק.

נשמח לעמוד לרשותך בכל תחום הפרסום לעסק

פרסום באנר

למידע נוסף על חלוקת פליירים מקצועית לחץ כאן

דילוג לתוכן