חלוקת פליירים מקצועית
חלוקת פליירים מקצועית

הדפסת פליירים היא עדיין כלי שיווקי נפוץ.  כזה שעולה כסף נכון (עיצוב, הדפסה, הפצה)?! אז חשוב אם כן, שתפיץ אותם בצורה שתשיג לך את התשואה הטובה ביותר על כספי השיווק הללו. הנה הטיפים שלי כיצד להפיק את המיטב מחלוקת הפליירים החדשים שלך.

מיקום, מיקום, מיקום

עסקים קטנים מקומיים פתוחים ומוכנים לתמוך בעסקים קטנים מקומיים אחרים. היו נועזים ושאלו בעלי עסקים מקומיים אם הם יאפשרו לכם להחזיק כמה עלונים על השיש או השולחנות שלהם. זכור עם זאת, המיקום חשוב. שקול תחילה את הדברים האלה:

  • האם העסק הממוקם באזור שאתה משרת לקוחות
  • האם הלקוחות האידיאליים שלך צפויים לפקוד את העסק שאתנ משאיר בו
  • האם העסק מקבל תנועת לקוחות תכופה
  • האם הערכים של העסק עולים בקנה אחד עם הערכים שלך

דוגמאות מושלמות הן:

  • בתי קפה
  • מכוני שיער ויופי
  • חנויות טייק אווי
  • ספריות ומרכזים קהילתיים
  • ברים, פאבים
  • אתרי תיירות מקומיים ומרכזי מידע

שני טיפים יש לי בשבילך:

  1. אם הפליירים ישכבו על דלפק / שולחן, אתה יכול לבחור עם נייר דק יותר (למשל 80-150 גרם) שהוא זול יותר להדפסה. עם זאת, עזור לבעל העסק שאתה משאיר את העלונים לאגד את הפליירים על ידי שימוש בקליפ או רצועה סביב צרור העלונים, כך שהם לא יעופו ברוח או יתפזרו ויראו לא מסודרים.
  2. אם העלונים שלך יהיו מונחים בסטנד עלונים, תוכל להדפיס אותם על מאגר עבה יותר (למשל 200-400 גר'). אז הם לא יפלו במחזיק. זה אומר שהם ייראו וזה נראה מסודר עבור בעל החנות. ספק סטנד משלך אם אין להם כבר אחד. הם זולים יחסית וניתן למצוא אותם בקלות בחנויות לציוד משרדי.

אבל כמובן, קבלו תחילה קבל  את רשותם ושאלו מה ההעדפה שלהם במיקום ואחסון הפליירים.

הוצאת פרסום

דרך נוספת להתחבר לבסיס קהל רחב יותר היא להכניס את העלון לפרסומים בתעשייה, בעיתונים מקומיים ובעיתונים/ברושורים אחרים בהוצאה מקומית.

אין ספק שאתה מכיר את תופעת פתיחת העיתון המקומי שלך ותוך רגע נופלת עליך חבילת חלוקת פליירים בתל אביב. זוהי דרך מעולה להפצה רחבה יותר. אם התוכן והמסרים בפלייר פוגעים במטרה, זה יכול להניב את התוצאות. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם העיתון המפרסם לקבלת מתווה של עלויות ואזורי הפצה.

אבל האם שמתם לב גם שישנם יותר עיתונים מקומיים קטנים  באזור? שוב, מצא את אלה ששייכים לאזורים שבהם הלקוחות שלך מתגוררים וצור קשר עם המפרסמים. לרוב הם להוטים לקבל תוכן חדש ועשויים לאפשר הכנסת חלוקת  פליירים.

קרא גם את המאמר הבא בנושא: הפצת פליירים – חלוקת פליירים 10 טיפים להצלחה

אירועים בתעשייה ועסקים

תערוכות ואירועים לעסקים קטנים ומקומיים נמצאים במגמת עלייה. והם תמיד בחיפוש אחר ספונסרים. אולי תופתעו לגלות שחסות למקומון אינה יקרה כפי שדמיינתם, ובהתאם לאופן שבו הם מגדירים את דרגות החסות שלהם, רבים יכללו עלון שהוכנס לתיקי האירוע שלהם. קל לחקור אותם באמצעות אתרי אינטרנט ודפי פייסבוק של המועצה המקומית וקבוצות הרשת העסקיות.

קידום מקביל עם עסק אחר

מצא עסק אחר שמשרת את אותו "סוג" של לקוחות שאתה עושה, שמציע שירות או מוצר שונה אך  משלך. כל שעליך לעשות הוא להחליף  עם בעל העסק השני פליירים ולהפיץ אחד את השני כל אחד לקהל הלקוחות שלו.

יש לי תיקייה קטנה שאני מחלק ללקוחות חדשים. הוא כולל מידע על השירותים שאני מציע, אבל  גם  חלוקת פליירים של עסקים אחרים שלדעתי הם עשויים להתעניין בהם.

לוחות מודעות קהילתיות

למרכזי קניות עדיין יש לוחות מודעות קהילתיות ואנשים עדיין מוצאים את עצמם מתעכבים וקוראים את מה שרשום עליהם. שים את העלון שלך על הלוח.

חלקו בדרך הישנה

חלוקת פליירים ברחוב, בשווקים, באירועים מקומיים, בטיפות תיבת מכתבים היא עדיין דרך מצוינת לקדם משהו מקומי. בין אם העסק שלך הוא עסק בקרבת מקום או סטארט-אפ תוצרת בית, העברת הבשורה לסובבים אותך עדיין יכולה להתבצע בדרך המיושנת.

חבר את חלוקת העלון שלך לגבי מי העסק שלך, חולצת טריקו או כובע ממותגים יכולים ליצור השפעה ורושם ראשוני מדהים. אין תקציב לביגוד ממותג? רק תדפיסו מדבקות והניחו על החולצה והכובע שלכם, הדפסי גיהוץ מודפסים בבית לאירועים יעשו זאת.

כמה כללים שכדאי לזכור:

  • לקבל אישור היכן שנדרש
  • לכבד עסקים אחרים בקרבת מקום (אינך רוצה להרגיז את הלקוחות שלהם)
  • חפש אנשים שנראים מעוניינים ואל תלחץ אם הם לא
  • תהיה אמיץ🙂

קבוצות ואירועים ברשת

השתלב בקבוצות ובאירועים של רשת העסקים המקומיים או הקהילתיים שלך. שימו לב מיהו הלקוח האידיאלי שלכם והיכן תמצאו אותו, אך זכרו גם שבעסקים, לא תמיד מדובר בשיווק ללקוח שלכם. קבוצות נטוורקינג לעסקים הן המקום המושלם למצוא את בעלי העסקים האחרים שעשויים לאפשר לך להפיץ את הפליירים שלך במתחם שלהם או קידום מקביל איתך. 

עוד מאמרים בושא: הפצת פליירים – חלוקת פליירים עדיין עובד 2022