ClickCease

תלי דלת פרסום שעובד חזק | יותר פלוס

מדוע כדאי להשתמש בשיווק מתלי דלתות

ישנםם יתרונות רבים בשימוש בפרסום תלי דלת כחלק מאסטרטגיית השיווק שלך, הנה כמה מהם.

אם אתה חושב תלי דלת משמשים רק לשלטי "נא לא להפריע" במלון, חשבו שנית. שיווק תלי דלת לדלתות הוא פתרון פשוט ויעיל, שמהווה פתרון שימושי למדי. השפעתו משתנה בין תעשיות שונות ועסקים ספציפיים. עם זאת, מחקרים מראים שכל עסק שמקווה להשפיע מקומית יכול להפיק תועלת מתלי דלת.

להלן חמש הסיבות המובילות מדוע סוג זה של פרסום יעיל ויכול לעזור לעסק שלך.

לקוחות לא יכולים שלא לשים לב אליהם!

אם יש משהו על ידית הדלת כשהם חוזרים הביתה, הם יצטרכו להתאמץ להסיר אותו לפני שנכנסים לבית. תוך כדי כך הם כנראה לפחות יסתכלו עליו. מכיוון שיש לך בדיוק את הרגע הקצר הזה כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, עליך לוודא שמתלה הדלת שלך כן

  • פשוט
  • אסתטי ומעוצב
  • מציע הצעה טובה

תלי דלת לא הולכים לאיבוד בדואר להבדיל מפליירים

מכיוון שהלקוחות הממוקדים שלך לא יוכלו לפספס את הפרסום שלך בכניסה או יציאה, מהתלי דלת שתשים . הם לא ייזרקו בלי לפתוח את המעטפה כדי להסתכל על התוכן כמו שעושים עם עלונים בדרך כלל.

תלי דלת
תלי דלת

תלי דלת נותנים לך הרבה מקום לפרסום

לא רק שאתה יכול לכלול את כל פרטי ההתקשרות שלך, אלא שאתה יכול גם לציין מבצעים, מחירים מיוחדים או כל דבר אחר שיכול להיות שימושי לפתות את קהל הלקוחות שלך . קופונים יכולים להפוך לחלק מתלי הדלת שלך על ידי שימוש בסימני ניקוב, כך שלקוחות עתידיים יוכלו לקרוע בצורה מסודרת מידע חשוב. ניתן להדפיס צבע מלא משני הצדדים, ולהפוך אותם למושכים מאוד את העין. כותרות גדולות ומסר פשוט וישיר וקריאה לפעולה יגרמו לאנשים לזכור את ההצעה שלך.

תלי דלת הם צורת שיווק ממוקדת ביותר

אתה יכול למקד לשכונות, רחובות או אפילו בתים ספציפיים. ככל שהשיווק שלך יהיה יותר ספציפי, כך הוא יהיה יעיל יותר. כל אחד יכול להתאים את תלי הדלת לקהל היעד שלו.   חברות גינון יכולות לשווק רק לבתים עם חצרות. בית קפה שכונתי יכול להשאיר תפריטים ומבצעים  לתושבי שכונה שגרים במרחק הליכה. לא משנה מה העסק שלך, אפיק פרסום של תלי דלת מאפשר לך להיות די ספציפי ומפוקס ולחסוך במאמצי השיווק והקידום שלך כדי להשקיע רק זמן וכסף בעבודה על קהל לקוחות פוטנציאלי ואיכותי.

תלי דלת חסכוניים

קולבי דלתות הם אחת האפשרויות הפחות יקרות מבין פלטפורמות השיווק הקיימות היום . אתה יכול לנצל את צוות החברה שלך כדי להפיץ אותם, ובכך להוזיל את העלות עוד יותר.

תלי דלת
תלי דלת

מתלי דלתות הם כלי שיווקי שיכול לעזור לבנות עוד יותר את העסק שלך. אתה יכול להשתמש בהם כדי

  • להכריז על עסק חדש
  • להציג את הקיים ללקוחות פוטנציאליים
  • לקדם אירוע
  • לחלק קופונים ולקדם מכירה
  • להציג שירות או מוצר חדש

אתה יכול לראות את ההצעה של תלי דלת שלנו כדי לקבל מידע נוסף ע"י לחיצה כאן

 

כמו כן תוכל לקבל מידע על חלוקת פליירים מקצועית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן