ClickCease
עיצובי פולדרים

הטאצ' שעושה את ההבדל – מיתוג בפולדר

כיום חברות רבות בוחרות להדפיס פולדרים ממותגים כחלק מאסטרטגיית המיתוג שלהם. הפולדרים הם שימושיים ופרקטיים לעבודה המשרדית, ויחד עם זאת מותירים רושם חיובי על הלקוח, ומעניקים תחושה יוקרתית. הפולדרים יכולים לשפר משמעותית את אחוזי סגירת העסקאות שלכם. אז מהו השימוש של הפולדרים ואילו סוגים קיימים?

מה שימושם?

פולדר הוא תיקייה בעלת כיס או שני כיסים פנימיים, בתוכה ניתן לשים מסמכים חשובים. לפולדר קיימת פונקציה ארגונית, הוא מאגד בתוכו את כל החומרים הרלוונטיים לקראת הפגישה, על מנת שיהיה ניתן להציגם בפני הלקוח. לעיתים הפולדר יגיע עם גומייה הסוגרת אותו ניתן לשים בתוך הפולדר מסמכים כמו חוזים, הצעות מחיר, קבלות וחשבוניות, חומר לקריאה, פליירים וכן הלאה.

המשמעות הפסיכולוגית של פולדר

כאשר אתם מציידים את איש המכירות בפולדר ממותג עבור פגישת ייעוץ, הרושם שהלקוח מקבל הוא שמדובר בחברה מקצועית, גדולה ויציבה, שעובדת בשוק זמן ורב, ולה לקוחות רבים. הפולדר הופך את מעמד הפגישה למכובד יותר, ונותן תחושה של אמינות. רבים חושבים שניתן לוותר על פולדר ממותג, אך בסופו של יום החוויה של הלקוח מתחילה הרבה לפני שאיש המכירות פוצה את פיו הפרטים הקטנים הם אלה שיקבעו אם הלקוח יסגור את העסקה.

התאמה לספר המותג

לפני שאתם מעצבים ומדפיסים פולדר, חשוב לוודא שהוא יתכתב עם שפת המותג הקיימת. לצורך כך, תוכלו לפנות למעצב שעיצב לכם את הלוגו, ולבקש ממנו פולדר תואם. זה הזמן להיעזר בספר המותג מדובר בספר המאגד את הגוונים המתאימים, הפונטים, הגדלים, וכל מה שצריך לדעת על מנת לעצב פולדר דומה. לא הייתם רוצים להגיש ללקוח כרטיס ביקור ופולדר עם פונטים שונים.

פולדרים

חלק ממערך אביזרים

מעבר לפולדרים, קיימים לא מעט אביזרים משרדיים שתוכלו להדפיס קלסרים, עטים, מחברות, בקבוקים, לוח שנה, כרטיסי ביקור, פליירים ומגנטים. בעידן שבו כמעט הכול קורה בדיגיטל, קיימת חשיבות רבה לפרטים הפיזיים, שנשארים לאורך זמן. כדאי להדפיס פריטים שהם כמה שיותר פרקטיים, מה שיבטיח שימשיכו ללוות את הלקוח. למשל פליירים הם אינם בעלי שימוש פרקטי, לעומת כובע, קלסר, או מחברת, שניתן להשתמש בהם. הכוכב של הדפסות האביזרים הוא הלוח שנה, שיכול להישאר שנה שלמה מונח על השולחן, ולהזכיר ללקוח את העסק שלכם.

סוגים להדפסה

קיימים לא מעט סוגים של פולדרים, המשתנים זה מזה בצורה, ובחומרים מהם הם עשויים. ניתן להדפיס פולדרים עם לכה, עם פויל זהב או פויל כסף, שנותנים תחושה יוקרתית לפני שבוחרים את הפולדר שלכם, בקשו מבית הדפוס לראות מספר דוגמאות. תוכלו לבחור בין למינציה מט לבין למינציה חלקה, את סוג הנייר ממנו עשוי הפולדר, ולהוסיף חריצה ייעודית לכרטיס הביקור של העסק.

מה צריך להופיע על הפולדר?

ההמלצה היא להדפיס את הפולדר את שם החברה, הלוגו, ואת הסלוגן. כדאי להוסיף פרטי התקשרות, על מנת להקל על הלקוח ליצור קשר. חשוב לשמור על האיזון, מצד אחד לא להעמיס על הפולדר, ומן הצד השני לא להחסיר פרטים חשובים. 

לא בטוחים באיזה פולדר לבחור וכמה להדפיס? היועצים שלנו ישמחו לסייע לכם.

צור איתנו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן