ClickCease
חלוקת פליירים הפצת פליירים

הפצת פליירים יעילה #1-המדריך השלם | יותר פלוס

איך לעשות הפצת פליירים נכונה?

זה לא  באמת משנה עד כמה העלון שלך מעוצב וכתוב היטב, הוא לא  יהיה יעיל אם אתה לא מנגיש אותו לקהל הנכון. אמנם תוכן ועיצוב טובים חשובים בקמפיינים חלוקה של פליירים, אבל צריך לחשוב גם על אסטרטגיית הפצה טובה ונכונה לעסק שלך,  אחת כזו שתאפשר לכם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה הרבה יותר יעילה.

מספר כללים להפצת פליירים נבונה:

כשאתה מגבש את אסטרטגיית ההפצה שלך, כדאי שתזכור:

  • מה אתה יודע על קהל היעד שלך? שקול את הדרך הטובה ביותר לגשת אליהם עם הפליירים שלך.
  • מהו המיקום הטוב ביותר? איזה אזורים הם עתירי תנועה מצוינים לחלוקת פליירים. אבל ודא שזה מקום שבו קהל היעד  שלך נמצא.
  • בדוק את מזג האוויר. פליירים הם לא החומר השיווקי העמיד ביותר. ודא שמזג האוויר יהיה לטובתך לפני שיוצאים לחלוקת הפליירים.
  • קחו בחשבון את העיתוי.  תנסו לתזמן חלוקת פליירים לפני חגים או אירועים הקרובים ותכננו סביבם את ההפצה. זה יכול לעזור או לעכב את פעולת ההפצה שלך.
  • אולי תתעניין גם ב: האם פליירים עדיין אפקטיביים בשנת 2022?

לאחר ששקלת את הגורמים הללו, תוכל לבחור כיצד תחלק עלונים. להלן כמה משיטות הפצת העלונים הטובות ביותר בהן תוכל להשתמש:

חלוקת פליירים מאדם לאדם

לכו עם שיטת חלוקת פליירים מאדם לאדם, אם אתם רוצים גישה פרואקטיבית שמייצרת מעורבות גבוהה עם לקוחות. כדאי לכם ליישם את השיטה הנ"ל אנשים מתקשים להגיד "לא" למישהו שמחלק פליירים, כך שהגישה האישית הזו תעזור לצרכנים להתייחס טוב יותר למותג שלך.

טיפ מהיר: תכשיר ותדריך את צוות חלוקת פליירים תל אביב שלך לנסות קצת קידום מכירות קצר לעוברים ושבים. כדי להגביר את המיתוג שלכם , הלבישו  את צוות ההפצה במדים ממותגים .

סטנד עם פליירים בנקודות עתירי תנועה

אתה יכול גם פשוט להשאיר סטנד או דוכן של העלונים שלך באיזורים עם טראפיק גדול. זוהי גישה פחות אגרסיבית שמסתמכת יותר על עיצוב, תוכן והצגה. גם אם קיים סיכון קל לפגיעה בפליירים שלך, השארתם באזורי עומס רב בוודאי יגרום  למגוון אנשים להם לשים לב.

טיפ מהיר: השאר עלונים במקומות המתנה עתירי תנועה כמו: טרקלינים, תחנות אוטובוסים או רציפי רכבת. הם יהיו חומר קריאה נהדר לאנשים שמחכים לתחבורה.

עוד מאמרים בושא:הפצת פליירים טיפים איך בוחרים חברה מקצועית ?

עסק לעסק

טפח קשרים טובים עם עסקים מקומיים, במיוחד כאשר הענף שלהם רלוונטי לעסק שלך. בצע עסקה שתועיל לשניכם. סידור פשוט הוא להציג את העלונים שלך בדלפק הקופה של העסק ולהיפך.

לדוגמה: נניח שהעסק שלך כולל שיפוץ בתים, אולי תוכל להשאיר את העלונים שלך בחנות לחומרי בניין או בחנות רהיטים.

עוד בנושא זה:6 טיפים לחלוקת פליירים מוצלחת

שיווק בדואר ישיר

למשלוח מהיר של עלונים, שלח את העלונים שלך לכתובת הלקוח שלך. נצל את מאגר הלקוחות שלך, במיוחד אם הוא כולל כתובות פיזיות. אסטרטגיה זו מצוינת לקידום העסק שלך בתוך ומחוץ לאזור שלך.

דרכים להתנהל בנושא:

  • שלח את העלונים בעצמך
  • לתאם עם  חברה כמו יותר פלוס, המתמחה במשלוח פליירים
  • בחר במשלוח בלעדי או בתוכנית משותפת (שלח את העלונים שלך עם עלונים של חברות אחרות)אם מפיצים של עיתונים או מקומונים.

מדלת לדלת

אם אתה עסק מקומי המעוניין לשלוח פליירים בתוך הקהילה שלך, הפצת עלונים מדלת לדלת היא הדרך הטובה והחזקה ביותר. אתה יכול בקלות להסתובב בשכונה שלך ולהשאיר עלונים ליד הדלת או תיבת הדואר של קהל היעד שלך.

למרות ששיטה זו היא זולה מאוד, היא דורשת הרבה זמן וכוח אדם. זה גם מתאים יותר לקידום מקומי מכיוון שיהיה קשה לכסות שטח גדול.

הפצה בתוך מקומונים ומגזינים

האם אתה מחפש למקד את חלוקת הפליירים ללקוחות של אזור מסוים? מה שאתה יכול לעשות זה להכניס את העלון שלך למגזין מקומי או לעיתון ולמסור אותו יחדיו עם מנויי הלקוח. למרות שהאסטרטגיה הזו יקרה יותר, יש לה יעילות מוכחת, מכיוון שאתה בטוח תגיע לאנשים הנכונים ותייעל את הפצת הפליירים שלך.

הפצת פליירים באיזורי מעליות מרכזיים

מה יותר משעמם מלהיות במעלית במשך מספר דקות? "תציל"אנשים משעמום על ידי חלוקת העלונים שלכם. זו אולי נראית בחירה בלתי צפויה להפצת עלונים, אבל אנחנו בטוחים שהיא תעזור למשוך את העלונים שלך לתשומת הלב הראויה. אז בפעם הבאה, אתה במעלית או ליד, הקפד להשאיר כמה עלונים.

פליירים הם כלי שיווק רב עוצמה. אל תתנו להפצה לקויה להפריע לפוטנציאל שלהם. שקול את הדרך הטובה ביותר להפצת פליירים יעילה בפעם הבאה שתשתמש בהם כדי לקדם את המותג שלך!

אולי תתעניין גם ב: הפצת פליירים – השיטה שתמקסם תוצאות #1

עוד מאמרים בושא:הפצת פליירים טיפים איך בוחרים חברה מקצועית ?

1 מחשבה על “הפצת פליירים יעילה #1-המדריך השלם | יותר פלוס”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן