כמומחים בתחום הפליירים – הנה טיפים מקצועיים שיגרמו לפליירים שלכם להביא עוד ועוד לקוחות
הדפסת פליירים איכותית ומקצועית, תוך עמידה בזמנים ושמירה על המחירים הזולים ביותר בתחום ההדפסה! נשמע כמו חלום? נסו אותנו!
יותר פלוס מתמחה בכל סוגי הדפוס ובעיקר בהדפסת פליירים וחלוקתם בתיבות הדואר של הלקוח שלך, נשמח לתת לך הצעת מחיר וייעוץ חינם בטלפון 074-7470797
הנה כל הכלים שיהפכו את הפליירים שלכם למכונת לחימה
כותרות
- כותרות קצרות הן חזקות ביותר – זה חייב להיות מובן בתשע מילים או פחות
- חשוב לענות על השאלה הראשונה שהלקוח שואל את עצמו “מה זה בשבילי?”
- השתמשו במילים שלכם כדי לתאר את התועלת ללקוח שלך, לא להסביר משהו.
- אנשים קוראים מימין לשמאל, מלמעלה למטה – לכתוב בהתאם!
- לדבר בשפה שלהם. קבוצות שונות משתמשות בביטויים שונים. השתמש במילים פשוטות לא לנסות להרשים אף אחד
גופנים
- גופנים – צורת האותיות – להשתמש רק באחד או שני גופנים.
- להשתמש בגופנים שניתן לקרוא ממרחק קצר.
- להשתמש בגופנים שמושכים את הקהל שלך.
רווח לבן
- משפר את הקריאות.
- מפנה את עיניו של הצופה.
- יוצר אפקט חזותי נקי ומרענן.
- החלל לבן אינו מבוזבז שטח – זה מאפשר ללקוח להתמקד במה שחשוב.
טון וסגנון הכתיבה והדיבור
- האם הגופנים ותמונות מתאימים לקהל היעד שלך?
- האם השפה זהה לקהל היעד שלך?
- האם הצבעים נכונים עבור קהל היעד שלך?
אולי שמעתם על הכלל 40-40-20, שקיים כבר זמן מה והוא חל על כל פרסומי ההדפסה שלך. מיקוד נכון צריך להיות: 40% מוצר נכון, 40% קהל נכון ו 20% תכנים יצירתיים.
לתת את המוצר הנכון פירושו לתת ללקוחות שלך את מה שהם רוצים. וודאו שאתם יודעים מי קהל היעד שלכם.
התוכן היצירתי פירושו לוודא שהמסר שלך הוא מרתק, יצירתי ובלתי נשכח. אתה יכול לעצב את הכרזה הגדולה ביותר, אבל אם זה לא מדבר אל קהל היעד שלך או שהוא לא במקום שבו הקהל שלך יכול לראות את זה, רוב הסיכויים שלא יהיה לך התשובה שאתה מחפש.
כללי זהב לפליירים מוכרים
טיפים לתוכן נהדר כתיבה
כותרות
- ליצור התרגשות – כולל את התועלת המשכנעת ביותר עבור הלקוח.
- לתפוס את תשומת לב עם שאלות.
- לדבר עם אדם, לא קבוצה.
מילות כוח
אנשים מגיבים למילים. בעת יצירת פליירים אנחנו רוצים את המילים להשתמש במילים המניעות ביותר לפעולה שייגעו בלקוח.
השתמשו במילים שמעוררות תגובה רגשית חיובית.
- להשיג
- חדש
- קל
- מוכח
- תוצאות
- אחריות
- לשכנע
תמונות
- כאשר יש לכם אנשים או מוצרים ידועים, השתמשו בתמונות שלהם כדי למכור את המודעה לדוגמה ידוענים חברות ומותגים גדולים (אם אתם מוכרים נעלים – לוגו של המותגים הנו שימוש מצויין במודעה)
- ככל שהאדם שאתם מפרסמים מוכר יותר כך הדמות שלו צריכה להיות גדולה יותר במודעה
- אם אתם מוכרים ספר, והסופר מוכר את לשלב את התמונה שלו במודעה
- להכניס תמונות איכותיות ואפילו בתשלום – אל תתנו לכסף קטן ועצלנות להרוס לכם את המודעה
- אם אתם לא יכולים לקבל תמונה טובה של האדם, אתם פשוט לא משתמשים בו.
- השתמשו בתמונות שמעבירות התרגשות
- תמונה חזקה אחת טובה יותר ממאה תמונות קטנות.
- השתמשו בתמונות שנראות כמו האנשים שאתה רוצה למשוך
מה לא לעשות בעת הכתיבה
- לא להישמע יותר מדי חלקלק – לשמור את זה אמיתי – להיות נגיש.
- אין להשתמש באוסף תמונות שנראים חובבני.
- לא לצעוק לקהל שלך עם יותר מידי סימני קריאה !!!!!!!!!!
- לא למלא את החלל בהודעות רבות מדי. פחות זה יותר