הפצת פליירים וחלוקת פליירים מקצועית |חברה מספר 1

הפצת פליירים או חלוקת פליירים זו הדרך הטובה והמהירה ביותר להביא לקוחות חדשים לעסק שלך! יותר פלוס חברה וותיקה ומנוסה עם 3 סניפים ברחבי הארץ מחזיקה צוותי הפצה מקצועיים ומיומנים שמכירים טוב מאוד את השכונה והאזור חלוקה שלך,
עם מפות מסודרות, תמונות מהשטח ודיווחים שוטפים בכל שלב תוכל לדעת בברור שהפלייר שלך מחולק כמו שצריך בתיבות, בדלתות, ע"י מגנט ועוד..
מחירי הדפסה הזולים בארץ!
שירות אישי 0747470797

מחירון הדפסת והפצת פליירים

גודל

כמות

מחיר הדפסה בלבד

חיסכון

עיצוב גרפי

A5 14*20

5,000

350

 

150 ₪

A5 14*20

10,000

650

12%

150 ₪

A5 14*20

20,000

1050

31%

150 ₪

להדפסות חלוקה והפצה של פליירים בכמויות גדולות יותר התקשרו כבר עכשיו לטלפון 074-747-0797 ותקבלו את המחיר המשתלם ביותר 

צור איתנו קשר

היתרון בפרסום דרך הפצת פליירים

היתרון המרכזי בפרסום בהפצת פליירים או חלוקת פליירים הוא יכולת ההפצה המדויקת, ניתן לבחור את האזורים המדויקים, את השכונות הספציפיות להם מתאים השירות אן המוצר שלך ולדוור ישרות אל תיבת הדואר שלהם, היתרון של הדיוק גורם לכך שעלויות הפרסום יורדות באופן משמעותי, לא מבצעים פרסום למגזין או עיתון שמחולק ב 40/150 אלף עותקים של 10 אלף מתוכם הם קהל היעד הפוטנציאלי שלך, בפליירים ניתן לבצע פרסום באופן הדרגתי ובהתאם לתקציב. כדי לנצל את היתרון הזה יש לבחור בחברת הפצת פליירים מקצועית שתכיר היטב את האזור בו נמצאים הלקוחות, שמפיצה פליירים באזור זה באופן תדיר כך שתכיר את המיקום ואת המספר המדויק של תיבות הדואר (בית אב / משפחות), באמצעות חברת יותר פלוס שההתמחות שלנו היא בהפצת פליירים תוכלו לקבל אומדן מדויק של הכמות אותה צריך להדפיס וחלק ובכך לחסוך בזבוזים מיותרים. – יותר פלוס מציעה פתרון כולל לתחום הפרסום באמצעות פליירים – החל משלב התכנון, העיצוב, ההדפסה וההפצה במחירים הטובים והמשתלמים ביותר.

מה חשוב לדעת על חלוקת פליירים?

כשמתכננים לבצע פרסום באמצעות חלוקת פליירים יש מספר כללים חשובים שיש לתת עליהם דגש

  • האזור: היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים לשירות או המוצר שלך? האם המוצר שלך מתאים לפרסום דרך הפצת פליירים? (לא היית מפרסם רופא כירורג בפלייר לא?)
  • התזמון: חשוב לנצל את העונתיות של המוצר או השירות שלך ובהתאם לבצע קמפיין של הפצת פליירים, לדוגמא: מספר שבועות לפני החגים אנשים מתרכזים בקניות של מצרכים, חודש ויותר לפני החגים הם חושבים של שיפוץ ותיקונים – חשוב לבצע את החלוקה בצורה כזו שזה הזמן בו הלקוח מחפש את השירות, כך שאם ההצעה שלך אטרקטיבית עבורו והוא מחפש אותה הוא יתקשר על המקום ויזמין
  • איכות ההפצה: האם כל פלייר מגיע אל היעד שלו תיבת הדואר? מי מפקח על זה? כמה פליירים מגיעים יחד עם הפלייר שלך אל תיבת הדואר של הלקוח ככל שיש יותר פליירים תשומת הלב שלו מוסחת והחשיפה תהיה איכותית פחות, ביותר פלוס אנו מבטיחים איכות ובקרה ברמה הגבוהה ביותר שתיתן לך ראש שקט
  •  

טיפים לתכנון נכון של פלייר

ישנם מספר מרכיבים חשובים שיביאו את הפלייר שלך להצלחה, חשוב כבר בתהליך הראשוני לחשוב תמיד על הלקוח שלנו, מה מפריע לו? איזה כאב המוצר / השירות שלי פותרים ללקוח, לאחר שיודעים מה הכאב שלו נחשוב מה התועלת שלי עבורו, לדוגמה פשוטה: למכשיר סלולר יש את השימוש הפשוט בו – קבלה וניתוק של שיחות, מה יש בו מעבר לכך? היכולת להיות בקשר תמידי עם האהובים שלך, גורם לכך שלא תהיה בודד, שתמיד מישהו קרוב שלך נמצא לידך, שומר עליך – אפשרות לחיוג מהיר למוקדי ההצלה,  כל אלו הם תועלות ללקוח מעבר לשימוש הבסיסי במוצר עצמו, מאפרת תגרום ללקוחה שלה להיות יפה יותר, מצליחה יותר. מהכאב של הלקוח ניצור כותרת שתמשוך אותו – דוגמה:  5 דרכים לעסק מצליח יותר (הבטחה פרסומית – וכל עסק רוצה להיות מצליח יותר), רוצה עסק מצליח?

תמונה נכונה

הדבר הראשון שצד את העין זו התמונה לפי המחקרים היא שוות ערך ל 80% מהפרסום כולו לכן חשוב להשקיע ולבחור תמונה / עיצוב ראשי שיצודו את עיני הלקוח

טקסט נכון

אם התמונה היא 80% הכותרת שוות ערך ל 15%  והטקסט 5% אמנם קל לשפוך את כל השירותים שלנו כמו ברשימת מכולת אך חשוב לזכור תמיד לתת את ההצעה שמעניינת את הלקוח, לרוב בפרסום מקצועי אומרים שפחות זה יותר, לא לבלבל את הלקוח אלא ליצור אמירה עם חיבור לרגש שיניע אותו יותר פלוס תשמח להעמיד לרשותך את הידע המקצועי והיכולת לקחת את העסק שלך אל השלב הבא..

איך לחלק פליירים ביעילות?

ישנן דרכים רבות ושונות שבהן תוכל להפיץ את העלונים שלך. אתה יכול לחלק אותם באופן אישי, לשים אותם על מכוניות, או להדביק אותם על מוטות. עם זאת, לרוב, אנשים ייקחו עלון רק אם יש להם זמן לעשות זאת. אתה רוצה לוודא שאתה מפיץ את העלונים שלך בזמן שסביר להניח שלאנשים יהיה זמן לזה.

חלק מהחברות אפילו נותנות לעובדים שלהן לעבור מדלת לדלת ולחלק עלונים. זוהי דרך מצוינת להעביר את הבשורה על החברה שלך ולהשיג לקוחות פוטנציאליים שאולי לא מחפשים את מה שאתה מציע.

המפתח להפצת פליירים ביעילות הוא לוודא שהם לא מבוזבזים. יש לחלק פליירים במקומות שבהם אנשים יראו אותם. זה כולל תחנות אוטובוס, תחנות רכבת, שירותים ציבוריים וסופרמרקטים.

חברות מסוימות משתמשות במדיה חברתית כדי להפיץ את העלונים שלהן, אבל זה יכול להוביל לבזבוז מכיוון שאנשים אולי אפילו לא יראו את הפוסט בציר הזמן שלהם או בפיד שלהם.

איך מחלקים פליירים באופן המוני?

ניתן לחלק פליירים במשלוח מדלת לדלת, ביד או בדואר.

הדרך הפופולרית ביותר לחלוקת פליירים בצורה מאסיבית היא משלוח מדלת לדלת. החברה שולחת צוות של אנשים להעביר את העלונים לבתים באזור שנבחר מראש על ידי החברה. הצוות מעביר עלונים מדלת לדלת ולעתים קרובות יבקש רשות לפני מסירתם.

ניתן לחלק פליירים גם ביד או בדואר. עם זאת, שיטות אלו אינן יעילות כמו אספקתן מדלת לדלת מכיוון שקשה יותר להגיע למספר גדול של אנשים בדרך זו.

כמה זמן לוקח לחלק 1000 פליירים?

לאדם הממוצע יקח כמה שעות לחלק 1000 פליירים – בין שעתיים לשלוש, אך אם אתם משתמשים בחברת הפצה הזמן הזה יתקצר לכם מאד, כיוון שבחברת הפצה יש עובדים מיומנים שיודעים לבצע זאת במהירות וגם ניתן לחלק את הכמות הזאת בין כמה אנשים על מנת לסיים עם זה במהירות. אז השאלה כמה כסף שווה לכם הזמן הזה? האם שווה לכם להתחיל לחלק לבד ולבזבז את הזמן היקר שלכם? עדיף להעביר את זה לחברת הפצה שהיא תשבור עם זה את הראש.

נשמח לעמוד לרשותך! – מבצעים חלוקת פליירים ברמת גן, הפצת פליירים במרכז, חלוקת פליירים בירושלים ,חלוקת פליירים בתל אביב , חלוקת פליירים בפתח תקווה ועוד – צרו איתנו קשר
יותר פלוס – דפוס הפצה ופרסום 074-7470797
רחוב ירושלים 52 ב”ב
מלחה 34 ירושלים
צדקה 2 , בית שמש
שרות משלוחים לכל לחלקי הארץ
כתובת המייל למשלוח קבצים yoterplus@gmail.com

באנר הפצת פליירים
דילוג לתוכן