ClickCease

הפצת פליירים במרכז

הערך של פרסום ושיווק של העסק שלכם, הינו רב ואין לו תחליף, קשה להסתדר ללא פרסום ויש לבצע אותו בצורה מושכלת, היות וכל בעל עסק, מוציא סכומים לא מבוטלים על פרסום. באמצעות חלוקת פליירים, ניתן למצוא מוצרים פרסומיים שיבצע עבודה טוב וימתגו אתכם. היום שיטות שיווק מקובלות הן: פרסום  בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט, עיתונים , חלוקת פליירים וברושורים, מוצרי קידום מכירות, כנסים והשקת מוצרים חדשים ועוד.

כאשר לקוח, רואה את הפרסום שלכם בפעם הראשונה על גבי פלייר, הוא לא יזכור אתכם, אבל אם תקפידו להפיץ פליירים בכל תקופה קצובה, הוא יזכור אתכם וכל הסיכויים שיגיע לרכוש מכם מוצר או שירות יהיה גבוה יותר.

בתקציב זול תוכלו לפרסם את עצמכם

פרסום הוא הרבה כסף  אך באמצעות חלוקת פליירים במרכז, תוכלו להגביר את הפרסום ולהתחיל להיות בתודעה של אנשים רבים שהם בעצם הלקוחות שלכם.

אנחנו עובדים חזק באיזור המרכז – בתל אביב, ירושלים, ברמת גן, אשדוד, חולון וראשון לציון.

כדאי כי כאשר אתם יוצאים במבצעים, תיידעו לקוחות חדשים באמצעות פליירים. רבים תולים פליירים שהם מעוניינים בהם, על המקרר, אם זה פלייר של בעל מקצוע, או של חנות שהמוצרים בה הם זולים ומשתלמים ללקוחות.

יש לגרום לכך כי הפליירים ימשכו את עיני הלקוחות, כי חשבו בכל פעם שאתם פותחים את הדואר אתם נתקלים בערימות של פליירים ואתם ממהרים להיפטר מהם, כי אתם לא קוראים את כולם אבל אם פתאום אתם רואים פלייר בעיצוב מעניין שמשווק מוצר בצורה ממוקדת הוא דווקא כן ימשוך את עיניכם. בעלי עסקים הבינו את זה והבינו כי בית דפוס זול ואיכותי, הוא זה שיגרום לרווחיהם לגדול באמצעות הדפסת פליירים.

יותר פלוס- יותר פליירים איכותיים במחיר זול ואטרקטיבי

אף בית עסק, אינו יכול לשרוד ללא פרסום, מה שמהווה הוצאה ניכרת לקידום המכירות והרווחים בכלל. בעלי עסקים רבים מחפשים דפוס איכותי וזוך כמו הפצת פליירים במרכז, שהיא מרכז העסקים בארץ. אם זה נשמע בדיוני, אז התשובה היא שלא. בגלל התחרות הרבה בין בתי הדפוס בתל אביב וכן, בגלל שהטכנולוגיה מוזילה את מחיר הדפוס, ניתן בהחלט למצוא את שניהם. דפוס יותר פלוס,  קיים כבר שנים ומהווה יתרון רב , היו ניתן למצוא פליירים איכותיים ומעוצבים, חלוקה על פי פילוח קהל היעד, כך שאתם מרוויחים מכל הכיוונים. קחו בחשבון את עלות פליירים , יחד עם חברת חלוקת פליירים חיצונית שתיקח יותר על שירות זה.

צור איתנו קשר

מחירון הדפסת והפצת פליירים

גודל

כמות

מחיר הדפסה בלבד

חיסכון

עיצוב גרפי

מחיר הדפסה כולל הפצה

A5 14*20

5,000

350

 

150 ₪

 –

A5 14*20

10,000

650

12%

150 ₪

1,799 ₪

כולל עיצוב מקצועי במתנה

* ברמת גן, ב”ב וגבעתיים

A5 14*20

20,000

950

31%

150 ₪

2,999 ₪

כולל עיצוב

אזורים בהם ניתן השירות:

חלוקת פליירים ברמת גן

חלוקת פליירים בחולון

חלוקת פליירים באשדוד

חלוקת פליירים בראשון לציון

חלוקת פליירים בתל-אביב

חלוקת פליירים בירושלים

נשמח לעמוד לשירותכם:)

דילוג לתוכן