בניית אתרים, אתר לעסק = סניף נוסף לעסק שלך!

יותר פלוס מתמחה בהקמת אתרים המבוססים על מערכת הקוד פתוח המובילה והמקצועית בעולם = וורדפרס, אתרי האינטרנט אותם אנו בונים מעוצבים במקצועיות, ונבנים בקוד איכותי המאפשר קידום אתרים יעיל ואיכותי, אז מה הם בעצם הקללות האלו קוד פתוח? נקי? ניהול תוכן? אתם יותר ממוזמנים לקרוא את התוכן המקצועי בתחום בניית האתרים שכתבנו במיוחד עבורך!

למה חשוב שיהיה לך אתר

היתרון המרכזי של האתר הוא בכך שהיום רוב הלקוחות הפוטנציאלים שלך נמצאים באינטרנט, מבצעים את החיפושים אחרי בעל שירות ומקצוע ואחרי מוצרים דרך האינטרנט ועם הזמן הסמארטפונים והסלולריים תופסים תאוצה בחיפושים ותופסים נתח שוק שהולך ומתגבר.

באתר שלך כותבים את התוכן המקצועי והטוב ביותר שימתג את העסק שלך ואותך כמומחה בתחום, ולאחר כתיבת התוכן כל לקוח פוטנציאלי שיכנס יוכל לקרוא בנחת, ללא צורך באיש מכירות שיפריע לו, ויבין שאתה נותן לו את הפתרון עבור השירות אותו חיפש, כך שבעצם אתר האינטרנט שנבנה עבורך ישמש כסניף נוסף לעסק המלווה באנשי מכירות מהשורה הראשונה (הטקסט) שפעיל עם עלויות מינימליות ללא צורך לשלם שכירות, ארנונה, חשמל ביטוח לאומי ועוד ועוד…

לאחר הקמת האתר העלויות של ההחזקה שלו הם מינימליות מלמד תפעול שוטף אותו אפשרי לעשות בעצמך (נרחיב על כך בהמשך)  ולאחר שנה אחסון האתר (20 ש”ח לחודש בממוצע ואחזקת דומיין 100 ש”ח לחודש בממוצע) סכום כסף מזערי ביחס לכמות העבודות שאתר האינטרנט יוכל לספק לך והנוכחות שלך באינטרנט

כיצד מתבצע תהליך של בניית אתרים

השלב הראשון בבניית אתרים באינטרנט הוא האפיון: מה הצורך שלך באתר? למה הוא אמור לשמש?

קיימים אתרי תדמית שרק אמורים לשמש כרטיס ביקור יפה באינטרנט הם לא מכילים תכנים כגון מאמרים מקצועיים, מדריכים ועוד אלא מכילים מספר דפים קבועים שלא משתנים, ניתן לומר שאתרי אינטרנט אלו הם אתרים מהדור הישן, שההתייחסות של גוגל אליהם לפחות ברמה של חיפוש מילת מפתח (לדוגמה: עורך דין פלילי בירושלים) היא נמוכה ועל אפשרות של קידום האתר באינטרנט נרחיב בהמשך.

אתרים כיום אמורים להוות תחנה לידע בתחום שלך, אמנם העיצוב מושך את הלקוח ובעיקר תחומים בהם האסטיטיקה והעיצוב קובעים, אבל בכל הקשור לתחומי ידע בהם את מצפה שבל המקצוע יבין ויהיה בקיא כמות התוכן ובעיקר הטקסט הקיימים באתר המכסים על מגוון הפרטים באותו התחום הם אלו שיקבעו אצל הלקוח הפוטנציאלי את רמת האמון באיש המקצוע.

שלבים בתהליך בניית האתר:

  • סקירה של התחום כולל אתרי מתחרים איכותם וכמות התכנים והקישורים המפנים אליהם
  • בדיקת רמת התחרות
  • מחקר מילות מפתח אחר כמות החיפושים ומילות המפתח הרלבנטיות לחתום
  • רכישת דומיין
  • עיצוב המכוון למילות המפתח המרכזיות בתחום
  • דפים נפרדים לכל מילת מפתח עיקרית הכוללים תוכן איכותי

איזו מערכת הטובה ביותר לבניית אתרים?

כמו שהזכרנו קודם אנו מאמינים מאוד במערכת וורדפרס, פיתחו אותה טובי המפתחים בעולם, היא מתעדכנת כל הזמן בהתאם לשינויים בתחום בניית האתרים, ובנוסף קיימים הרבה תוספים ואפשרויות לקידום ואבטחת האתר, ברגע שהוקם אתר במערכת וורדפרס לא חייבים להיות בקשר עם בונה האתר וניתן לנייד את האתר משרת אחסון אחד למשנהו

והכי חשוב המערכת בעברית ובקלות מרובה כל אחד יכול לתפעל את האתר האינטרנט ללא צורך בגורמים נוספים,

לאחר בניית האתר כיצד מקדמים אותו  בגוגל?

כדי שנוכל להבין טוב יותר מה החשיבות של תכנים באתר והחשיבות של מערכת ניהול תוכן בעברית קלה וטובה, חשוב שנסביר קצת על גוגל, ובעצם על מנוע החיפוש של גוגל, זה נראה טבעי מאוד אבל בכל פעם שאנו עושים חיפוש בגוגל מנוע החיפוש המוביל בעולם בכלל ובישראל בפרט מתבצע תהליך דירוג המורכב ממאות אלפי משתנים שכל הייעוד שלהם הוא להציג בפנינו את התוכן האיכותי והמותאם ביותר למה שחיפשנו, לגוגל יש עכביש שסורק את כל הדפים והאתרים באינטרנט מזהה את התוכן לפי שייכות לקטגוריות ספציפיות ובעצם מאנדקס אותו כלומר מדרג אותו בהתאם לאיכות התוכן.

בחיפוש סטנדרטי ניתן לראות כי כמות התוצאות היא החל מאלפים במקרים “קלים” ועד מאות אלפים ואפילו מליוני תוצאות, אז איך מנוע החיפוש של גוגל יודע להגדיר את אתרי האינטרנט הטובים ביותר ולהציג אותם בתוצאות הראשונות? זה סוד הקסם בתחום נרחב המכונה קידום אתרים, כמובן שעבורכם הלקוחות הטובים של יותר פלוס לא נסתפק במילה סוד אלא נפרט שישנם מספר מרכיבים קובעים 1. רלוונטיות המנוע של גוגל רוצה לראות שהתוכן שלך וורלוונטי עיקר זיהוי הרלוונטיות הוא באמצעות התוכן הכתוב באתר (טקסט, טקסט ועוד פעם טקסט), ככל שגוגל מזהה שהתכנים באתר קשורים לתחום החיפוש עונים על השאלות של הגולשים, מתעדכנים לעיתים קרובות (אחת הסיבות לכך שאתרי חדשות הרבה פעמים קופצים למעלה בתחומי חיפוש תחרותיים).

בנוסף גוגל עוקבת אחרי הפעילות של הגולש באתר, כמה זמן הוא נשאר באתר, האם הוא קרא עוד דפים? במידה והגולש נכנס לדף ספציפי וישר יצא ועבר לאתר של המתחרים וכך עשו עוד גולשים זה בעצם מסמן לגוגל שהתוצאה לא רלוונטית לגולשים והוא ידרג אותה כנמוכה יותר

ולסיום קישורים מאתרים איכותיים ונחשבים אל מילות המפתח והדפים הרלוונטים באתר גם מסמנים לגוגל על איכות האתר שלך

צור איתנו קשר

דילוג לתוכן