ClickCease
חלוקת פליירים הדפסת פליירים

פליירים לדוגמא – אין טוב ממראה עיניים

לפני שתמהרו לבית הדפוס הקרוב לביתכם להדפיס פליירים בכמויות, כדאי להציץ תחילה בפליירים לדוגמא, ולבחור את הפלייר המתאים ביותר עבור העסק שלכם.

פגישת ייעוץ בבית הדפוס

בעזרת אנשי השיווק של העסק שלכם, הגעתם למסקנה שהגיע הזמן להדפיס פליירים לבית העסק שלכם. משהתקבלה ההחלטה, השלב הבא הוא לבחור את בית הדפוס המתאים ביותר עבורכם. כדאי לבקר במספר בתי דפוס לפני שמקבלים החלטה. בפגישת הייעוץ תוכלו לראות פליירים לדוגמא, ולהתרשם מאיכות ההדפסה, העיצוב והמלל שעל הפלייר.

תוכלו לקבל הצעת מחיר, לשמוע על שירותי המיתוג והאסטרטגיה, שירותי ההפצה, להבין היטב את האותיות הקטנות, ולוודא שבית הדפוס מציע שירות לקוחות זמין ומקצועי. כאשר אתם מקבלים פליירים לדוגמא, כדאי לבקש לראות פליירים מאותו תחום של העסק שלכם. במידה והעסק שלכם הוא של שירות מקצועי כדוגמת אינסטלציה או נגרות, בקשו לראות פליירים מהתחום הזה.

פליירים לדוגמא – צאו לסיור שטח

אחרי שבחרתם את בית הדפוס שעשה עליכם את הרושם הטוב ביותר, זה הזמן לצאת לשטח, ולהתחיל לאסוף פליירים לדוגמא. בקרו בבתי עסק, בקשו את הפליירים שלהם על מנת לקבל השראה. כשיהיו בידיכם מספר פליירים מאותו התחום, תוכלו לאפיין אילו פליירים משכו את העין, אילו פליירים היו עמוסים במידע ומעייפים את העין, אילו היו מושכים ומעניינים, ומה בהם משך אתכם. אספו את כל התובנות, והגיעו איתם לפגישה עם המעצב של הפלייר.

פגישה עם המעצב/ת

השלב הבא בתהליך הוא פגישה עם המעצב או המעצבת מטעם בית הדפוס, שיעצבו עבורכם את הפלייר. תוכלו לבחור צבעים מתאים, גודל גופן, את הטקסט אותו תרצו לכתוב וכמובן את הקומפוזיציה של הפלייר. שימו לב – חשוב להתאים את הצבעים והפונט של הפלייר לשפת המותג הקיימת, בשלט של המקום, בפליירים קודמים, ובכל אביזרי המיתוג הקיימים. המעצבת תוכל להציע לכם מספר אופציות של פליירים לדוגמא, ואתם תוכלו לבחור את העיצוב שהכי אהבתם.

שלב ההדפסה

זה השלב לבחור את סוג הנייר עליו תרצו להדפיס מבין הסוגים השונים הקיימים, גם בשלב זה חשוב לבקש פליירים לדוגמא ולבחור בנייר המתאים ביותר. בחרו כמות פליירים איתה תרצו להתחיל ב"נגלה" הראשונה, ותנו אור ירוק לבית הדפוס להדפיס את הפליירים שלכם. וודאו מראש תוך כמה זמן בית הדפוס יוכל להדפיס את הכמות שביקשתם, על מנת להישאר בלוח הזמנים שקבעתם.

במקרים בהם הדפסת הפליירים היא לקראת פעילות שיווקית עם תאריך יעד, חשוב ליידע על כך את בית הדפוס. אם מדובר בהפנינג, הופעה, אירוע, או אפילו לקראת מבצע חזרה ללימודים או אירוע לחגי תשרי. בית הדפוס צריך להיות מודע לתאריכים, על מנת להספיק להדפיס ולחלק את הפליירים בזמן.

שלב ההפצה והחלוקה

הפליירים יצאו מבית הדפוס ארוזים בגומיות ובריח מרענן של דפוס. הגיע הרגע המרגש – לצאת איתם לרחובות, ולחלק אותם לקהל היעד הרלוונטי. קיימים בתי דפוס המציעים שירותי הדפסה וחלוקה, המכירים היטב את השכונות בעיר, ויוכלו לסייע בהפצת הפליירים.

בחרו בבית דפוס שעובר אתכם את כל התהליך – מהרגע שהפלייר נולד לאוויר העולם, ועד שהוא מתחיל ללכת ומגיע לתיבת הדואר.

צור איתנו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן