ClickCease
מגנטים ופלייר על דלת

מגנטים – כל השירותים במקום אחד

מאז המצאת המגנטים הם חלק בלתי נפרד ממיתוג של כל עסק. על מנת להפיק את המירב ממאמצי השיווק, המגנטים צריכים להיות משולבים באסטרטגיית השיווק, ולהיות מותאמים לקהל היעד. אז איך עושים את זה נכון? 

 

מעמדם של המגנטים בעידן הדיגיטלי 

בעידן בו כמעט הכול הפך לדיגיטלירבים בוחרים לוותר על מגנטים כחלק ממיתוג העסק. הדימוי הוא שהמגנטים הם נחלת העבר – אך בפועל הם כאן כדי להישאר. המגנטים הם בעלי אפקט משמעותי, ויכולים לסייע בפרסום. הסיבה העיקרית לכך, היא שמגנטים נשארים דבוקים לדלת או למקרר, מה שמגביר את הסיכוי שלהם לתפוס את העין. זאת בניגוד לפלייר שעלול להתעופף או למצוא את עצמו בפח האשפה.  

 

אביזר פרסומי עם שימוש פונקציונלי  

בנוסף, המגנטים הם בעלי שימוש נוסף  להצמיד את הציורים של הילדים למקרר, ולהצמיד את רשימת הקניות לדלת. בגלל שהם גם פונקציונליים, המגנטים בעלי סיכוי רב יותר להישאר בטווח ראייה. התקווה היא שבפעם הבאה שיהיה צורך בשירות, המגנט יקפוץ לראש, וכך יגיעו לקוחות לאותו בית עסק. 

 

חבילה מקיפה של הדפסה ועיצוב מגנטים 

תהליך של חלוקת מגנטים כולל מספר שלבים, בניהם עיצוב של המגנט וגרפיקה, קופירייטינג, הדפסה שלו, הפצה וחלוקה של המגנטים לקהל היעד הנכון. ההמלצה היא לבחור בבית דפוס שמציע את החבילה המלאה, מה שיכול לאפשר לכם ראש שקט. הרבה פעמים הניסיון לשלב בין מספר נותני שירותים, עלול לעלות ב"טלפון שבור", לתאם בין הגרפיקאי לבין ההדפסה ולאחר מכן עם חברת ההפצה. ברגע שכל השירותים נמצאים תחת קורת גג אחת, התהליך הולך בצורה חלקה ומהירה.  

 

איך עושים את זה נכון? 

לא מדפיסים מגנטים בכל יום, וכדאי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. המגנטים צריכים להיות בגודל המתאים, באיכות טובה. חשוב לשים לב לטקסט שעל המגנט, משום שהרבה פעמים הוא יכול להכריע את הכף. על המגנט להיות ברור לאדם חיצוני שצופה במגנט לראשונה  מה השירות שמוצע, והיכן. יש להימנע מטקסטים ארוכים שמתישים את העין, ומצריכים "להתאמץ" כדי להבין במה מדובר. כדאי לכתוב את הטקסט בצורה נקודתית וקצרה, אך עם זאת לא להחסיר מידע.  

הדפסת מגנטים

 

שימוש נכון בצבעים 

הרבה פעמים כשאנחנו רואים מגנט של מסעדה, עוד לפני שקראנו מה כתוב, נוכל לנחש שמדובר במגנט של מסעדה. צבעים מסייעים לנו לחלק את מה שאנחנו רואים לקטגוריות. יש להשתמש בהטייה הזאת לטובתנו, ולהתאים את הצבעים של המגנטים לתחום של העסק שלנו.  

 

שירות לקוחות 

כאשר מבצעים הדפסה של חומרים רבים, לרבות מגנטים, פליירים, פולדרים, ומעטפות, חשוב לבחור בבית דפוס שמציע שירות לקוחות מקצועי וזמין. חשוב לדעת שגם אם דברים השתבשו, שירות הלקוחות יעמוד לצידכם, וידע לתת מענה לשאלות ולפתור בעיות ובלת"מים.  

 

מיפוי קהל היעד 

לפני שיוצאים לדרך, חשוב להשקיע מחשבה בקהל היעד שלנו. למשל, אם אנחנו מציעים שירות לבעלי עסקים, יהיה חבל להשקיע מאמצים בחלוקת המגנטים בבתים פרטיים בלבד. במידה ואתם בעלי עסק של פיצריה שאינה כשרה, יהיה חבל להשקיע מאמצים בשיווק לשכונות דתיות בלבד. את התהליך החשיבה הזה תוכלו לקיים יחד עם היועצים של בית הדפוס, שיסייעו לכם להגיע לעיצוב האופטימלי של המגנט, שיתאים לקהל היעד מבחינת הטקסט, העיצוב וכמובן איזור החלוקה. הרבה פעמים שינוי קל של המגנטים יכול לעשות הבדל גדול בתוצאות. ההמלצה היא לצרף את המגנטים לקבלה או להזמנה עצמה, או אפילו לחלק אותם בדלתות באזורים הרלוונטיים. עבדו על פי חוק המספרים הגדולים  ככל שתחלקו יותר מגנטים כך תקבלו יותר פניות.  

 

  אצלנו ביותר פלוס, נשמח לייעץ ולסייע בקידום העסק שלך…

צור איתנו קשר

למידע נוסף על חלוקת פליירים מקצועית לחץ כאן!

דילוג לתוכן