ClickCease
חלוקת פליירים הפצת פליירים

חלוקת פליירים לנוער – כיצד ניתן לחלק את הפליירים ישירות?

כאשר קהל היעד של בית העסק הוא בני נוער בגילאי תיכון, נצטרך לבצע חלוקת פליירים לנוער. אז כיצד ניתן לחלק פליירים ישירות לבני נוער בצורה הטובה ביותר, והיכן כדאי לעשות זאת?

חלוקת פליירים לקהל היעד

על מנת להפיק את המירב מחלוקת הפליירים, יש לאפיין תחילה את קהל היעד הרלוונטי. קהל היעד הוא הקהל הרלוונטי ביותר עבור העסק שלכם, בעל הסיכוי המירבי ביותר לרכוש את המוצר או השירות שלכם. לפני שיוצאים לדרך, חשוב לאפיין את קהל היעד – מה הם המאפיינים הדמוגרפיים שלו, היכן הוא עושה את הקניות שלו, באילו שכונות הוא מתגורר, מה הוא אוהב, ואיזה בעיה שלו נרצה לפתור. איפיון קהל היעד יסייע לא רק בשלב החלוקה אלא גם בשלב של כתיבת הפלייר. לשון הפנייה תוכל להיות יותר מדויקת, כך שכל מי שקורא את הפלייר יחוש שהוא מדבר אליו ישירות.

פלייר שיגיע ליעד

חלוקת פליירים לנוער היא נושא יחסית מורכב. למשל – במידה וחילקנו את הפליירים של העסק שלנו בתיבות הדואר, הסיכויים שבני הנוער יהיו אלה שיאספו את הדואר הם יחסית נמוכים, ברוב המקרים אלה ההורים שאוספים את הדואר. אז כיצד אפשר לוודא שהפליירים יגיעו ישירות לבני הנוער, ולא יושלכו לפני שבני הנוער רואים אותם?

חלוקת פליירים לנוער – בכניסה לבתי ספר

לדוגמה – העסק שלכם הוא פיצרייה הממוקמת במרכז המסחרי מחוץ לתיכון, בו מסתובבים בני נוער רבים. ונגיד שיצאתם במהלך שיווקי על מנת להגדיל את קהל הלקוחות שלכם – פיצה וכוס ברד במחיר מבצע בין השעות 12:30 בצהרים ועד השעה 14:00 בהגעה למקום עם הפלייר. במקרה כזה, קהל היעד שלנו הוא תלמידי התיכון הסמוך, שמסיימים ללמוד בשעות אלה. ניתן יהיה לבצע את החלוקה על ידי מפיץ שעומד בכניסה לתיכון, ומחלק את הפליירים לבני הנוער שיוצאים. אפשרות נוספת לחלוקת פליירים לנוער היא לחלק ללקוחות הקיימים, אלה שכבר מגיעים לפיצרייה, בתקווה שיוכלו להפיץ את הבשורה לחבריהם.

פעילות קידום מכירות בבתי ספר

על מנת לחלק פליירים לנוער, ניתן לבקש אישור מבית הספר ולבצע פעילות בתוך התיכון. הדבר יתאפשר ברוב המקרים רק אם המוצר רלוונטי באופן ישיר לחייהם של התלמידים, כדוגמת לוקרים, או פעילות בשעות אחר הצהרים כדוגמת חוגי העשרה. בנוסף ניתן לתלות את הפליירים על לוחות מודעות בבית הספר.

אופציה נוספת להגיע ישירות לבני הנוער, היא על ידי הפצת הפליירים במרכזים מסחריים בשעות הצהרים. ניתן לחלק את הפליירים בסמוך למדרגות הנעות בקניון, ובכך להושיט את הפלייר ישירות לנוער.

מה לכתוב על הפלייר?

על מנת לתפוס את תשומת הלב של בני הנוער, חשוב לדבר בשפה שלהם. לצורך כך כדאי להיעזר באנשי מקצוע כמו קופירייטרים בעלי ניסיון בתחום.

שירותי הפצה וחלוקה

לא בטוחים כיצד לבצע חלוקת פליירים לנוער? תוכלו להשאיר זאת לשירותי ההפצה שלנו. שירותי ההפצה והחלוקה מכירים מגוון דרכי חלוקה שונות, שיבטיחו שהפלייר יגיע לידיים הנכונות. החלוקה עוברת פיקוח על מנת לוודא שהפליירים מגיעים ליעדם, בתפוצה רחבה ורלוונטית. ניתן לבצע את כל התהליך במקום אחד, החל משלב העיצוב והמיתוג, הדפסת הפלייר והפצתו.

צור איתנו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן