מההדפסה ועד העיצוב

הגיע הזמן להדפיס לבית העסק שלכם פליירים חדשים, ולחלק אותם ללקוחות פוטנציאליים. לפני שתמהרו לבית הדפוס הקרוב לביתכם ותדפיסו מאות פליירים, הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך.

כל השירותים תחת קורת גג אחת

ההמלצה היא לבחור במקום המציע כל השירותים הרלוונטיים במקום אחד – החל משלב העיצוב הגרפי, הדפסת הפליירים לצד הדפסת אביזרים נוספים, הפצה של הפליירים בתיבות הדואר של קהל היעד. בחירת מקום המאגד תחתיו את כל השירותים יכולה לחסוך עבורכם הרבה כאב ראש, טלפון שבור, וגם הרבה כסף. במקום לנסות לתאם בין מספר נותני שירותים, מקום אחד יכול להבטיח שהכול יתקתק כשורה.

שירות מקצועי ועמידה בזמנים

אחד הדברים שחשוב לוודא לפני שסוגרים את העסקה, הוא לוודא שהמקום עומד בדד-ליינים שהציב, ומציע זמני עיצוב והדפסה קצרים יחסית. לצורך כך תוכלו לבצע השוואה בין מספר בתי דפוס, ובנוסף לבקש המלצות מחברים. כאשר מדובר בפליירים עבור אירוע מיוחד, יש חשיבות גדולה לטיימינג של החלוקה. למשל, במידה וברצונכם לפרסם הפנינג שקורה בחנות שלכם ביום שישי, כל יום של עיכוב בהפצת הפליירים עלול להשפיע על מספר הלקוחות. מעבר לזריזות ועבודה יעילה, ודאו שבית הדפוס מציע מערך שירות מקצועי, שיוכל לסייע במידה ודברים ישתבשו.

פלייר שיווקי ומכירתי

הצלחת פעולת חלוקת הפליירים תלויה בלא מעט גורמים, עיצוב הפלייר, איכות הפלייר, איזור החלוקה, ולעיתים אפילו משב הרוח שנושב באותו יום. אם יש דבר אחד שיכול לעשות את ההבדל, מדובר בעיצוב הפלייר והתוכן שלו. היועצים של בית הדפוס ידעו להציע שירותים מקצועיים של קופירייטינג ועיצוב גרפי, כדי להפוך את הפלייר שלכם לאטרקטיבי בעיני קהל היעד. חשוב להתאים את הפלייר לקהל היעד, ולדבר בשפה שלו, מה שיבטיח היענות גבוהה. חשוב לשים לב לא להעמיס על הפלייר בטקסט, מה שעלול להרתיע את הקורא, אך עם זאת ודאו שאינכם מחסירים מידע קריטי.

הדפסת פליירים

הפצה של הפלייר במקומות רלוונטיים בלבד

אחרי שהפליירים יצאו הישר מהמדפסת, זה הזמן לשלוף את אסטרטגיית החלוקה שהוכנה מבעוד מועד. היכן תרצו לחלק את הפליירים? קיימות מספר אפשרויות לחלוקת פליירים –

  • על שמשת המכונית
  • בקניון בסמוך למדרגות הנעות
  • בתיבות הדואר
  • עבור הלקוחות הקיימים בשקית הקנייה
  • במשרדים
  • הנחה על הדלת – כשמדובר בתלי דלת.

על מנת למקסם את יעילות חלוקת הפליירים, שימו לב היכן אתם מחלקים אותם. כדאי לחלק את הפליירים ברדיוס שקרוב לבית העסק. במידה ואתם מציעים שירות לעסקים, יהיה חכם יותר לחלק את הפלייר בבניין משרדים מאשר בניין מגורים. התאימו את קהל היעד של העסק לאיזורי החלוקה, ובכך תוכלו להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

על מנת להפיק את המירב ממאמצי השיווק, חשוב לשים לב לכל שלב ושלב בתהליך, החל מאיכות הנייר, הנוסח על הפלייר, העיצוב המקצועי, ההפצה באיזורים הרלוונטיים, ובטווח הזמן הנכון. בתום פעילות השיווק, תוכלו לבצע הערכת מצב ולאמוד את ההצלחה – כמה פניות הגיעו בעקבות הפליירים. כך תוכלו לעשות אופטימיזציה לתהליך, ולשפר את הפליירים לנגלה הבאה. ניתן לשלב פליירים כחלק ממערך שיווק שלם, הכולל אביזרי מיתוג כמו מגנטים, כרטיסי ביקור, תלי דלת ופולדרים.

צור איתנו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן