ClickCease
הדפסת חוברות

פרסום והפצה תחת קורת גג אחת

בעלי עסקים רבים בוחרים לעבוד מול בתי דפוס בכל הקשור למיתוג, פרסום, והפצה של תוכן שיווקי. אז איך בית דפוס יכול לקדם את העסק שלכם, ואיך כדאי לשלב אותו באסטרטגיית השיווק שלכם? 

תמהיל שיווק לעסק שלכם 

כאשר מדובר בפרסום של העסק, חשוב להיעזר באנשי שיווק מיומנים ובעלי ניסיון, שיוכלו לסייע לכם להגיע ליעדים של העסק. תמהיל השיווק כולל בתוכו את כל פעולות השיווק שהעסק מבצע, בין אם מדובר בפעילות בסושיאל, בשיווק דיגיטלי, בפרסום מסורתי, וכמובן בכל מה שקשור לבית דפוס, ומיתוג של אביזרים. חשוב לבצע חלוקה של המשאבים, ולתכנן היטב את התקציב על מנת שכל הערוצים יעבדו יחד בצורה האופטימלית.  

בית דפוס

מיתוג ב-360 מעלות 

כאשר מדובר במיתוג של העסק שלכם, קיימת חשיבות עצומה לפרטים הקטנים. בית דפוס יכול להציע מגוון אביזרים ופריטים עם השם של בית העסק מוטבע או מודפס עליהם. בין היתר, ניתן להדפיס פולדרים, פליירים, מגנטים, תלי דלת, קלסרים, מעטפות, עטים, מחברות, והרשימה עוד ארוכה. קיים מגוון רחב של אופציות לבחירה בסוג ההדפסה, וסוג החומרים. 

כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לפגישת ייעוץ, ומקבל פולדר מודפס עם שמו של בית העסק, הדבר מעורר רושם חיובי. בכוחם של אביזרים ממותגים להשפיע משמעותית על האופן בו העסק נתפס, והתדמית שלו בעיני הלקוח. המיתוג נותן רושם יוקרתי ומקצועי, של עסק ותיק ומנוסה, מה שמשדר אמינות. 

על אילו אביזרים כדאי להדפיס? 

לא לכל עסק מתאימים כל האביזרים, ולכן יש לתכנן בקפידה אילו פריטים היינו רוצים לכלול בחבילת המיתוג שלנו. כך למשל משרד עורכי דין, יכול לוותר על הדפסת פליירים, ולהתמקד בהדפסת מעטפות, פולדרים, ניירות, מחברות, ועטים. לעומת זאת, במידה ומדובר בעסק של שירותי הדברה, אפשר להתמקד במגנטים ובפליירים, ופחות באביזרים משרדיים. כל עסק זקוק למיתוג בהתאמה אישית, על מנת להפיק את המירב מפעולות השיווק. 

מא' ועד ת' 

כיום בתי דפוס רבים מציעים חבילה מלאה ללקוחות, וחוסכים את ההתרוצצויות מנותן שירות אחד לאחר. למשל כשמדובר בפלייר, הכול מתחיל בעיצוב הראשוני שלו; הצבעים, המלל, גודל הטקסט, והקומפוזיציה. כדי לעצב את הפלייר על הצד הטוב ביותר, חשוב לחדד את המטרה של הפלייר – האם המטרה היא למשוך לקוחות עבור הפנינגהטבה ספציפית או אירוע מיוחד, או שמדובר בפרסום שגרתי. בתי דפוס רבים מציעים שירותי קופירייטינג, על מנת לחדד את המלל של הפלייר ולקלוע למטרה. בסופו של דבר, לפלייר יש צ'אנס בלבד אחד לצוד את עיניהם של הלקוחות. 

השלב הבא יהיה כמובן לשלוח את הפליירים להדפסה בבית הדפוס על חומרים באיכות גבוהה. לאחר מכן, יש להפיץ את הפליירים לקהל היעד הרלוונטי באמצעות שירותי הפצה. מדובר ביתרון משמעותי כאשר כל התהליך קורה במקום אחד, ומאפשר לבעלי העסק להיות רגועים, ולחסוך תיאומים בין מספר נותני שירותים שונים.   

מקומו של הדפוס בעידן הדיגיטל 

במיוחד כאשר נתח משמעותי מהפרסום עבר לדיגיטל, הפוקוס על פריטים מודפסים הולך וגדל. הדיגיטציה של השנים האחרונות אמנם שינתה את התמונה, אך מקומו של בית הדפוס נשאר יציב ואיתן 

נשמח לעמוד לסייע ולייעץ בכל שאלה – צוות יותר פלוס

צור איתנו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן